sunnuntai 7. joulukuuta 2014

7. luukku: Verde flat, buckle ankle boot

Sunnuntaiaamuun hieman asennetta. On tästä joulukalenterista se hyöty itsellekin, että näemmä muistaa mitä kenkiä sitä oikein omistaakaan. Olen autuaasti unohtanut nämä matalat, teräväkärkiset solkinilkkurit ja ensin kenkälaatikkoa raottaessani ajattelin, että yök, mitkä nämä ovat. Mutta sitten sovitin ja  nämähän on ihan kivat, siis ulos laatikosta ja käyttöön. Rehellisyyden nimissä minulla ei ole mitään muistikuvaa näiden ostosta ja merkkikään ei sano mitään. Verde lukee kengän sisäpohjassa ja nahkaakin näemmä ovat, mutta  mistä, miksi ja milloin, ei mitään käsitystä! Siirsin ne nyt kuitenkin eteisen kaappiin ja käyttöön. Jalkaan tuntuvat mukavilta, mikä onkin aina ollut melkein ensijainen kriteeri hankinnalle, ulkonäkö tietysti merkitsee myös, mutta tarpeella en kai ole voinut enää vuosiin hankintojani perustella. Nolo!
Kengät on kuvattu pukeutumishuoneen meikkauspisteellä, jossa on mm. itsetehty allastaso vanhasta talonpoikaispöydästä. Ja näemmä likainen peili.







-tuija-


6 kommenttia:

  1. On kyllä niin hauska ja erilainen idea tämä sinun joulukalenteri. Lukulista on pullollaan "samanlaisia" blogikalentereita, että tämä on oikein tervetullut piristys! Eilisen luukun nilkkurit näyttää kyllä aika lailla täydellisiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :)
      Ne eiliset Wondersit ovat melkoiset kengät. Kauniit ja erittäin mukavat !

      Poista
  2. On se hyvä, että joku muukin löytää kaapistaan aivan "uusia" kenkiä, eikä ole mitään käsitystä kuka ne on sinne tuonut. Mulle on pari kertaa varmaan joulupukki jättänyt kengät kaappiin sanomatta mulle mitään. xDD

    Upea tuo allaskaappi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, olen vähän hämmentynyt ;)
      Mutta kuten sanoit, joulupukki saattaa selittää tämän!

      Poista
  3. Hieno allaskaappi todella. Mulla unohtuu useimmiten vaatteita kaappiin, mutta voisi joulupukki tuoda tännekin parit kivat saappaatkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)
      Mun rahat menee kenkiin, eikä niitä jää vaatteisiin ;))

      Poista

Hei! Kiva kun kävit, vielä mukavampaa on, mikäli päättäisit jättää viestin!