maanantai 12. elokuuta 2013

Sisustustuulia Hollannista

Hollantilaisen HKlivingin  katalogi 2014 viitoittaa sisustuksen suuntaviivoja syksyyn. Kuvat saavat tällaisen diy-persoonan suorastaan hihkumaan inspiraatiosta. Olen myös lähdössä parin viikon päästä Amsterdamiin, joten muutamaa asiaa aion käydä ihan paikan päällä hipelöimässä !

Tuo konjakin värinen nahka saa sydämen pamppailemaan kiivaasti!



ja kukaan ei muista sitä, etten osaa kutoa!

Huomatkaa muuten sinisen värin esiinmarssi kaikissa sävyissä, joko olet sille valmis, vai ahdistaako sininen 90-lukuisena muistona?






Ehkä muistat vielä täällä postaamani nappi-seinäkoukut, tässä olisi uusi vaihtoehto. Laita saman valmistajan rastit seinään.


Kolahtaako mallisto ja sininen väri?

-tuija-

21 kommenttia:

  1. Olen niin samaa mieltä! Voisin ottaa kaikki ;)

    VastaaPoista
  2. Kyllä kolahtaa, pidän todella paljon malliston tyylistä ja ennenkaikkea väreistä ja epätavallisista yhdistelmistä! Vihreän seinän jännä sävy...värikkäät taulut...haalistunut denim (joka sävynä toimii yllättävä hyvin tuon vihertävän seinän kanssa)...pullot...konjakinvärinen nahka...kaikki niin herkkuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo värikkäät taulut ovat mielestäni se makein juttu. Nyt on niin kauan ollut esillä monograafisia mustavalkoisia kuvia, että värikkäät on tosi raikkaan oloisia vaihteeksi.

      Poista
  3. Kolahtaa tännekin sekä mallisto että nuo sinisen sävyt....
    myös konjakin värinen nahka ja industrial-henkisyys!
    Tykkään :)
    /Siru

    VastaaPoista
  4. konjakki kyllä ja sinistä verhoa olen haikaillut myös keittiöön! :)

    VastaaPoista
  5. Nyt, kun on saanut kerättyä niitä niiiin kovin trendikkäitä ruskeita lasipulloja, ne täytyykin spreijata mattamustiksi? ;D ...mutta tosiaan, miellytti tyyli kyllä kovasti paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ei, älä niitä ruskeita maalaa, ota jotain rumia :D
      Ruskeat on makeita aina!

      Poista
    2. No kyl mää jo ajattelinki! ;D

      Poista
  6. Kolahtaa! Pari vuotta sitten olin vielä vakuuttunut, etten pystyisi sinisen kanssa enää liittoutumaan. Ensin tuli vaatekaappiin, sitten kotiin.

    VastaaPoista
  7. Ennen tätä kommenttia, olisin sanonut että luulen ettei tuo sininen enää saa minua puolelleen. Niin vahva oli sinisen ja mun suhde yhdeksänkymmentä luvulla. Luettuani sun kommentin tajusin, että siellähän sitä on jo vaatekaapissa eli pikkusormi onkin sitten annettu. Koska menee koko käsi? :D

    VastaaPoista
  8. Monta minua miellyttävää juttua osui silmään.Peltikaapit,pyörillä varustetut laatikot,valaisimet,tuolit...

    Ja tuo sininen.Kyllä se vaan näkyy hiipivän huusholliin vaikka väkisin.Eniten mua miellyttää veden- ja turkoosinsävyt.Vesieristeessä on oikein mukava väri :)

    Mukavaa matkaa Hollantiin.Serkkuni asuu Amsterdamin kupeessa.Monta kertaa kutsunut kylään.Jospa joskus menenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Amsterdam on mahtava ja todella kaunis paikka, olen ollut siellä ennenkin, mutta uudestaan on vaan päästävä. Jos sinulla on valmiina paikat tunteva opas ja yöpaikkakin, mene ihmeessä, ihastut satavarmasti.

      Poista
  9. Ihana turkoosi seinä. Ja nahkarahit, ah ihanuutta!!!
    Ja kyllä sä Tuija osaat kunhan otat puikoista kii ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jolli, kai mä osaisin, jos oikeasti olisi paikallaan istumisen taito ;)

      Poista
  10. Mun kommentti nyt ei varmaan tuu yllätyksenä, mutta KOLAHTAA!! Just kun oon saanu asunnon värimaailmaa vähän neutralisoitua poistamalla sinistä väriä, niin sitä alkoikin taas kaipaamaan yllättäen :) Joskus mulla vielä on jossain asunnossa tollanen sininen tehosteseinäkin... Mutta mähän oon itekki 90-luvulta, vaikuttaiskohan se asiaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oiskin kieroa huumoria, juuri kun olisit poistanut kaiken sinisen kodistasi, se olisi trendikkäintä ikinä ja vielä kaipaisit sitä ;)

      Poista

Hei! Kiva kun kävit, vielä mukavampaa on, mikäli päättäisit jättää viestin!