perjantai 8. maaliskuuta 2013

Alter ego

Törmäsin Sköna Hem lehdessä näihin kuviin. Ei ole totta, mun rikkaampi alter ego asuu Östermalmilla :)


alter ego
minä



alter ego
minä


minä
vierekkäin
vierekkäin


Samoja elementtejä ja henkeä, mutta välissä muutama euro. Jopa paljon samoja tavaroita ja kirjoja kuin minulla. Melkein, mutta ei sitten kuitenkaan! Vai mitä?
Tuon omistaja on tietysti myös pitkä, hoikka, kaunis ja sillä on täydellinen mies! Ja aamupalaksi se juo Dom Perignonia! Masentavaa :)

Mutta siitä huolimatta mahtavaa perjantaita!

-tuija-


7 kommenttia:

  1. :D totta, piti katsoa ihan uudemman kerran kuvat läpi, et kummat sun kuvia kummat lainattu ;). Ja samoin sullekin ihanaa naistenpäivää :)

    VastaaPoista
  2. hauska postaus! :)
    ihanaa naistenpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iisalle myös ihanaa naistenpäivää :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Sori.. iPad temppuilee... Tai sormet kohmeessa. Olin kirjoittamassa että miten minä en tuota hoksannut vaikka peräkanaa luin lehden sekä teidän kodin jutut! Sköna hemin lukemiseen menee muuten yllättävän kauan. Eikä se johdu varmaan yhtään lehden paksuudesta... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sä olit niin sokeentunut sen ruotsin tankkaamisesta, että sulla meni meijän ruotsiversio ohi! Mä en lue niitä juttuja ollenkaan, kaikki olisi jo ihan so last season ennenkuin olisin saanut lehden päätökseen :)

      Poista

Hei! Kiva kun kävit, vielä mukavampaa on, mikäli päättäisit jättää viestin!