keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Uutuuksia Kööpenhaminasta

Kevään uutuuksia pukkaa nyt ovista ja ikkunoista. Tässä parhaita paloja by nordin kevät/kesä 2013 katalogista. By nord jatkaa totutulla graafisella luontoteemallaan ja kuvat näyttävät kyllä hienoilta. 






Tässä allaolevassa kuvassa on vaan niin kaikki oikein. Mies Van Der Rohen Barcelona daybed ja etenkin tuo tummasävyinen peuratyyny. Se on kyllä todennäköisisti muuttamassa meille, niin kauniit värit!




Voiko tuota mustaa kirsua vastustaa?




Tammi on aina muodikas ja klassinen valinta.








 Puuterin värisiä pellavaisia tyynyjä. Kevään uutuusväri sininen indigon sävyisenä.









Onko by nord sinuun makuusi? Onko sinulla jo jotain tuotteita tai aiotko hankkia?

-tuija-

4 kommenttia:

  1. On kyllä ehdottomasti minun makuuni! Tykkään kovasti. :) Toistaiseksi olen kyllä pidättäytynyt vain ihailun tasolle. :)

    VastaaPoista
  2. Mulle tuli kyllä ihan älytön hinku tuohon mustaan peuratyynyyn!

    VastaaPoista
  3. Mustalle peuratyynylle sydän täältäkin! Tiedätkö, mä ilahdun kerta toisensa jälkeen sun sanavarastosta - niin kun nyt tuo kirsu. Mua huvittaa se, että suomen kielessä on aina joku hankalahko virallinen termi kaikelle (ei esim pyörätie, vaan pyöräilyreitistö) ja sä oikeasti osaat käyttää niitä! Vaikka kirjoitan työkseni, en tiedä virallista nimitystä vaikkapa sille rautasuojalle, joka lasketaan ostoskeskuksessa olevien liikkeiden ovien eteen yöksi. Tiedätkö sä? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reps! Ihan paras kommentti ;D
      Mä oon saanut kuulla tästä ennenkin ystäviltäni ja aina mä oon ihan yhtä yllättynyt, etteivät muut käytä jotain mielestäni ihan tavallista sanaa. Mutta pyöräilyreitistö on kyllä ihan pöllö sana, sitä en olisi tiennyt, mutta ne metalliset ovet ostareissa ovat nimeltään rullakaltereita!

      Poista

Hei! Kiva kun kävit, vielä mukavampaa on, mikäli päättäisit jättää viestin!